REGULAMIN PROGRAMU NOWE MOŻLIWOŚCI
wersja nr 4, obowiązująca od dnia 22 maja 2023 r.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa ogólne warunki uczestnictwa w Programie. Wyrażenia pisane wielką literą w Regulaminie zostały zdefiniowane w pkt. 2 Regulaminu.
- Program organizuje we własnym imieniu Telmedicin sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Biały Kamień 2, kod pocztowy 02-593, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000516452, NIP: 5272720484.
- W ramach Programu, Telmedicin składa przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) przyznania Korzyści Korzystającemu za wykonanie oznaczonych czynności, na warunkach określonych w Regulaminie.
- DEFINICJE
- Deklaracja – deklaracja wyboru lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki lub położnej z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, składana za pośrednictwem Platformy lub bezpośrednio w siedzibie Partnera.
- E-Wizyta – świadczenie zdrowotne udzielane przez Konsultanta za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej.
- Kandydat – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, ubiegająca się o przystąpienie do Programu.
- Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
- Konsultant – osoba fizyczna prowadząca podmiot wykonujący działalność leczniczą zgodnie z przepisami ustawy o działalności leczniczej lub zatrudniona przez taki podmiot bądź też wykonująca pracę na rzecz Telmedicin lub z nią współpracująca, udzielająca E-Wizyt przy użyciu Platformy w ramach umowy zawartej z Telmedicin.
- Korzystający – oznacza osobę uczestniczącą w Programie, uprawnioną do korzystania z Pakietu, spełniającą warunki określone w Regulaminie.
- Pakiet – E-wizyty świadczone przez Konsultanta będącego lekarzem ogólnym/internistą lub lekarzem specjalistą oraz E-wizyty świadczone przez lekarza ogólnego/internistę Telmedicin w celu omówienia wyników badań zleconych uprzednio przez lekarza ogólnego/internistę Telmedicin, o których mowa w regulaminie świadczenia usług dostępnym pod adresem: https://telemedi.com/pl/regulamin/, do których Korzystającemu przysługuje dostęp w ramach Programu. Pakiet obejmuje konsultacje następujących lekarzy specjalistów: Alergolog, Chirurg ogólny, Dermatolog, Diabetolog, Endokrynolog, Gastrolog, Kardiolog, Laryngolog, Neurochirurg, Nefrolog, Neurolog, Ortopeda, Urolog, Androlog.
- Partner – Przychodnia 24 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Biały Kamień 2, kod pocztowy 02-593, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po nr KRS: 0000877714, NIP: 5213917268, REGON: 387930851.
- Platforma – aplikacja dostępna pod adresem internetowym www.telemedi.com i jego subdomenami lub w formie aplikacji na urządzenia mobilne, stanowiąca część systemu teleinformatycznego.
- Plan lojalnościowy – oferta dodatkowych niestandardowych przywilejów udostępnianych Korzystającym w ramach uczestnictwa w Programie Nowe Możliwości; Przywileje będą przyznawane według określonych reguł, uwzględniających czas trwania uczestnictwa w Programie, i będą zwiększały się proporcjonalnie do długości okresu nieprzerwanego korzystania z Programu;
- Profil – indywidualne i autoryzowane konto na Platformie.
- Program – przyrzeczenie publiczne organizowane przez Telmedicin pod nazwą Nowe Możliwości.
- Promocja – czasowa oferta dotycząca Programu zawierająca warunki jej świadczenia lub udzielenia odbiegające od standardowych warunków określonych w Regulaminie, i której szczegółowe warunki zostały określone w odrębnym dokumencie (Regulaminie Promocji).
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Programu.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Telmedicin – Telmedicin sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Biały Kamień 2, kod pocztowy 02-593, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po nr KRS: 0000516452, NIP: 5272720484.
- WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU I KORZYSTANIA Z PAKIETU
- Program umożliwia Kandydatom uzyskanie prawa do korzystania z Pakietu oraz Planu lojalnościowego. W celu przystąpienia do Programu, uzyskania statusu Korzystającego oraz uzyskania prawa do korzystania z Pakietu, Kandydat powinien spełnić łącznie następujące warunki:
- zapoznać się i zaakceptować Regulamin;
- złożyć Partnerowi Deklarację za pomocą Platformy bądź w siedzibie Partnera;
- zawrzeć Umowę o świadczenie Usługi Dostępowej godnie z regulaminem dostępnym pod adresem: https://telemedi.com/pl/regulamin/.
- Korzystający jest uprawniony do korzystania z Pakietu oraz Planu lojalnościowego przez okres ważności Deklaracji oraz ważności ubezpieczenia zdrowotnego Korzystającego.
- Pakiet obejmuje E-Wizyty lekarza ogólnego/internisty Telmedicin lub lekarza specjalisty, w tym konsultacje wyników badań zleconych przez lekarza ogólnego/internistę Telmedicin. Liczba E-Wizyt lekarza ogólnego/internisty w tym konsultacji wyników badań z lekarzem ogólnym/internistą w ramach pakietu jest ograniczone do 3 (trzech) w miesiącu kalendarzowym i 1 (jednej) dziennie, liczba E-Wizyt lekarza specjalisty jest ograniczone do 2 (dwóch) w miesiącu kalendarzowym.
- W ramach e-wizyty Konsultant może odmówić wystawienia e-recepty kiedy ma wątpliwości co do zasadności jej wystawienia. Korzystający nie uzyska także e-recepty na leki o działaniu odurzającym, narkotycznym, benzodiazepiny i inne leki psychoaktywne.
- W przypadku nadużywania dostępu do Pakietu przez Korzystającego (np. podawanie fałszywych informacji w przedmiocie przebiegu choroby, przesyłanie treści niezgodnych z prawem, sprzecznych z dobrymi obyczajami lub naruszających prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub dobra osobiste, wymuszanie e-recept na leki o działaniu odurzającym ) Telmedicin zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby E-Wizyt lub zablokowania dostępu do E-Wizyt przysługujących konkretnemu Korzystającemu zgodnie z zakresem opisanym w punkcie poprzednim, a także do dodatkowej weryfikacji tożsamości Korzystającego w postaci np. okazania dokumentu tożsamości lub zaproszenia na osobistą wizytę w siedzibie Telmedicin lub placówce Partnera.
- Podczas korzystania z Programu, Korzystającemu może zostać udostępniony Plan lojalnościowy. Korzystanie z Planu lojalnościowego jest dobrowolne i bezpłatne i dotyczy Korzystających, którzy przystąpili do Programu od dnia 22.05.2023; Program lojalnościowy zostanie zdezaktywowany, bez możliwości dalszego korzystania z przyznanych przywilejów, z chwilą utraty uprawnień, o których mowa w pkt 2 powyżej.
- Wykaz nagród oraz zasady ich wykorzystania w ramach Planu lojalnościowego będą dostępne na Profilach zakwalifikowanych Korzystających. Telmedicin zastrzega sobie prawo do zmiany poszczególnych przywilejów oraz zmiany zasad dotyczących zakwalifikowania do Planu.
- Program umożliwia Kandydatom uzyskanie prawa do korzystania z Pakietu oraz Planu lojalnościowego. W celu przystąpienia do Programu, uzyskania statusu Korzystającego oraz uzyskania prawa do korzystania z Pakietu, Kandydat powinien spełnić łącznie następujące warunki:
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Korzystającego jest Telmedicin sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Biały Kamień 2, kod pocztowy 02-593, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po nr KRS: 0000516452, NIP: 5272720484.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach:
- organizacji i realizacji Programu, w tym przyjmowania zgłoszeń Kandydatów, weryfikacji uprawnień do korzystania z Pakietu zgodnie z Regulaminem;
- udzielania dostępu do Pakietu Korzystającym;
- rozpatrywania reklamacji związanych z Programem;
- profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej, leczenia lub zarządzania usługami opieki zdrowotnej;
- ustalenia i dochodzenia przez Telmedicin roszczeń oraz obrony przed roszczeniami wynikającymi z Programu.
- Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych stanowią:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z przepisów o rachunkowości, przepisów podatkowych i przepisów dotyczących przyrzeczenia publicznego wynikającego z Kodeksu cywilnego;
- art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora polegający na organizacji i przeprowadzeniu Programu;
- art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora polegający na możliwości ustalenia i dochodzenia przez Telmedicin roszczeń oraz obrony przed roszczeniami wynikającymi z Programu;
- art. 9 ust. 2 lit. h) RODO w zw. z przepisami regulującymi proces udzielania świadczeń zdrowotnych.
- Osoba, której dane dotyczą, może skorzystać z następujących praw:
- prawa do żądania dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku, gdyby były nieprawidłowe, ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO);
- prawa do żądania ograniczenia przetwarzania danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO;
- prawa do żądania usunięcia danych zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu.
- Ogólne zasady przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności Telmedicin, którą można znaleźć pod adresem: https://telemedi.com/pl/page/polityka-prywatnosci.
- Niezależnie od powyższego, administratorem danych osobowych w zakresie danych osobowych zawartych w Deklaracji, może być również Partner.
- REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Programu należy zgłaszać telefonicznie na numer +48 22 357 49 49 lub elektronicznie na adres [email protected] lub pisemnie na adres Telmedicin.
- Zaleca się podanie przez składającego reklamację w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania składającego reklamację; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Telmedicin. Wymogi podane w zdaniu poprzedzającym mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem usług przez Telmedicin należy zgłaszać telefonicznie na numer +48 22 357 49 49 lub elektronicznie na adres [email protected] lub pisemnie na adres Telmedicin.
- Reklamacje niewymagające uzupełnienia rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. O sposobie ich rozpatrzenia Telmedicin poinformuje składającego reklamację za pośrednictwem środka komunikacji, za pomocą którego została złożona reklamacja.
- W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji, Telmedicin niezwłocznie, w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 14 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację. W takim wypadku termin, o którym mowa w pkt. 5.4. powyżej, liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji.
- ZMIANY REGULAMINU
- Aktualny tekst Regulaminu dostępny jest na Platformie.
- Telmedicin zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn. Poprzez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności: zmiany stosowanych rozwiązań technicznych lub zmianę zakresu usług, zmiany przepisów prawa, interpretacji lub praktyki organów państwowych. O wszelkich zmianach Korzystający będą informowani za pośrednictwem Profilu lub drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Profilu. Zmodyfikowany tekst Regulaminu oraz informacje dotyczące jego zmian dostępne są również na Platformie.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Telmedicin określa regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępny pod adresem: https://telemedi.com/pl/regulamin/.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy polskiego prawa.
- Telmedicin zastrzega możliwość zakończenia Programu w każdym czasie. O zakończeniu Programu Telmedicin poinformuje w osobnym komunikacie za pośrednictwem Platformy lub drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Profilu.
- Telmedicin ma prawo do jednostronnego zakończenia Planu lojalnościowego w dowolnym momencie, także bez podania przyczyny. Korzystający zostaną poinformowani o zakończeniu obowiązywania Planu e-mailem wysłanym na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym,
- O ile postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, wszelkie zawiadomienia i oświadczenia, pytania lub sugestie kierowane do Telmedicin należy składać w formie e-maila na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: Warszawa, 02-593 ul. Biały Kamień 2.